Меню
Към количката

Общи условия

  1. Настоящият документ съдържа Общи условия, съгласно които предоставя услуги на клиентите си посредством Интернет магазина ГОРА.БГ. Тези условия обвързват всички страни които ползват сайта ГОРА.БГ.  С натискане на бутона “ПОРЪЧВАНЕ”, клиентът се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия.
  2. Идентифициране на клиента с цел възпроизвеждане на изявлението му, както за приемане на Общите условия, така и за направената поръчка, се извършва чрез съхранените в лог – файлове на сървъра на ГОРА.БГ, IP адрес, имейл адрес, телефон на клиента, както и друга информация, предоставена от клиента за осъществяване и доставяне на поръчаната стока.
  3. Всички стоки в магазина са оригинални, доставени от официалния вносител на съответната марка. Заедно с продукта получавате гаранционна карта. Гарантираме произход на всеки един продукт.
  4. След кликане на бутона „ПОРЪЧВАНЕ“, клиентите се съгласяват да закупят стоките, намиращи се в секцията КОШНИЦА. Това действие има правно обвързваща сила. Клиентът получава потвърждение на поръчката и с получаване на това потвърждение се счита, че договорът е сключен.
  5. ГОРА.БГ си запазва правото да направи отказ от доставка на потвърдена поръчка в случай, че стоките не са достъпни. При липса на складова наличност от заявената стока, в рамките на 24 часа, наш служител уведомява клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от клиента електронен адрес или на посочения телефонен номер.
  6. Съгласно ЗЗП, клиентът има право да върне поръчаната стока, без да дължи каквито и да са обяснения, в срок от 7 (седем) работни дни. Стоката, която клиентът желае да върне трябва да бъде във вида, в който е изпратена – без никакви следи от ползване. Клиентът се задължава върне и всички документи и аксесоари, които са били в пакета. Сумата, заплатена от клиента се възстановява по посочена от него банкова сметка. Разноските по връщането на стоката, в този случай, са за сметка на клиента.
  7. Когато доставената стока не съответства на заявената от клиента стока или стоката е дефектна или неизправна, клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща в срок от 24 часа от получаването й. В този случай всички разходи са за сметка на ГОРА.БГ.