Общи условия

  1. Настоящият документ съдържа Общи условия, съгласно които предоставя услуги на клиентите си посредством Интернет магазина ГОРА.БГ. Тези условия обвързват всички страни които ползват сайта ГОРА.БГ.  С натискане на бутона “ПОРЪЧВАНЕ”, клиентът се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия.
  2. Идентифициране на клиента с цел възпроизвеждане на изявлението му, както за приемане на Общите условия, така и за направената поръчка, се извършва чрез съхранените в лог – файлове на сървъра на ГОРА.БГ, IP адрес, имейл адрес, телефон на клиента, както и друга информация, предоставена от клиента за осъществяване и доставяне на поръчаната стока.
  3. Всички стоки в магазина са оригинални, доставени от официалния вносител на съответната марка. Заедно с продукта получавате гаранционна карта. Гарантираме произход на всеки един продукт.
  4. След кликане на бутона „ПОРЪЧВАНЕ“, клиентите се съгласяват да закупят стоките, намиращи се в секцията КОШНИЦА. Това действие има правно обвързваща сила. Клиентът получава потвърждение на поръчката и с получаване на това потвърждение се счита, че договорът е сключен.
  5. ГОРА.БГ си запазва правото да направи отказ от доставка на потвърдена поръчка в случай, че стоките не са достъпни. При липса на складова наличност от заявената стока, в рамките на 24 часа, наш служител уведомява клиента за изчерпването й чрез изпращане на съобщение до посочения от клиента електронен адрес или на посочения телефонен номер.
  6. Съгласно ЗЗП, клиентът има право да върне поръчаната стока, без да дължи каквито и да са обяснения, в срок от 7 (седем) работни дни. Стоката, която клиентът желае да върне трябва да бъде във вида, в който е изпратена – без никакви следи от ползване. Клиентът се задължава върне и всички документи и аксесоари, които са били в пакета. Сумата, заплатена от клиента се възстановява по посочена от него банкова сметка. Разноските по връщането на стоката, в този случай, са за сметка на клиента.
  7. Когато доставената стока не съответства на заявената от клиента стока или стоката е дефектна или неизправна, клиентът може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща в срок от 24 часа от получаването й. В този случай всички разходи са за сметка на ГОРА.БГ.